شهید محـمدعلـی خلیــلی مهدیرجی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محـمدعلـی خلیــلی مهدیرجی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید محـمدعلـی خلیــلی مهدیرجی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام محمدعلی خلیلی مهدیرجی از شهدای دانش آموز شهرستان گلوگاه می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : علی اکبر
تاریخ تولد : 1347/06/30
تاریخ شهادت : 1364/05/17
محل تولد : گلوگاه
گلزار شهدای علمدار محله گلوگاه
نحوه شهادت : اصابت ترکش به بدن
محل شهادت : هورالعظیم
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

وصیت نامه بسیجی شهید محمدعلی خلیلی

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ب.ظ

((ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیانا مرصوص)) (( صف 4 ))

این بسیجی ها ، مرغان آغشته به خونی هستند که جایشان در این دنیا نیست . شهید مظلوم بهشتی سلام بر منجی عالم بشریت ، مهدی ، امام عصر ( عج ) و نائب بر حقش امام امت این پیر جماران ، اسطوره مقاومت و سلام بر تمامی شهیدان از کربلای حسینی تا کربلای خمینی .

وصعیت نامه ام را ، با نام خدای یکتا و منان و آن کس که مرا آفرید و مرا براه حقیقت کشاند و بنام خدای محمد ( ص ) که چگونه زیستن ، و بنام خدای حسین ( ع ) که چگونه مردن را به ما آموخت ، شروع می کنم .

امروز انقلاب ما در مقطعی از زمان واقع شده است که همه باید در مقابل ظالم بایستیم و بقول امام چه کشته شویم و چه بکشیم پیروزیم . پس ای جونها بپا خیزید و از دین حق و شریعت حق دفاع کنید که بر ما واجب است که در مقابل دشمنان اسلام بایستیم و حق را در جامعه برپا کنیم . خون بناحق ریخته شده همیشه می جوشد و از بین نمی رود و هر کجا که قانون حق باشد زندان هارونها ، کربلا و در این زمان هم زندان صدام ها و غیره وجود دارد . پس چه بهتر که با آنها بجنگیم و ناحق را از بین ببریم تا پرچم (( لا اله الا الله )) را در بلندترین قله های جهان برافراشته کنیم .

پدرم ؛ همچون کوه در مقابل مشکلات استوار بوده و همیشه بیاد خدا باش . چونکه بیاد خدا بودن دل را آرام می کند .

مارد ؛ ای عزیزتر از جانم و ای آنکه مرا بزرگ کردی و تا سن 17 سالگی رسانیدی ، امیدوارم که شیرت را حلام کنی و همیشه صبر را در زندگی پیشه کنی .

از شما می خواهم که مبادا برایم گریه کنی و اگر می خواهی گریه  کنی برای علی اکبر حسین ( ع ) ، برای قاسم بن حسن ( ع ) گریه کن که تازه داماد بود و در صحرای کربلا شهید شد .

خواهرم ؛ همچون شیر زن کربلا باش که در صحرای کربلا ، حضر زینب ( س ) عزیزان و حتی برادرانش را از دست داد ، ولی صبر کرد تا که دشمن را رسوا و خوار و ذلیل کرد .

برادرانم ؛ بدانید که من در دانشگاهی وارد شدم که درسش ایثار ، کلاسش ، کلاس تقوا و مدرک آن هم شهادت می باشد . آری انسان می تواند در جبهه بفهمد که چقدر ایثار وجود دارد و اینجاست که انسان می تواند درس تقوا را بیاموزد و اینجاست که می تواند از خود گذشتگی و بسوی خدا رفتن بیاموزد .

تفنگ افتاده ام را بردارید و بسوی دشمنان اسلام و قرآن بشتابید .

امت حزب الله ؛  من کوچکترم از آنم که بخوهم پیامی به شما بدهم ولی این را بدانید که وصعیت تمامی شهیدان این است که امام امت بیدار کننده انسانها را تنها نگذارید و همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشد

والسلام

محمدعلی خلیلی

۹۵/۰۵/۳۱ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۱)

مطلب وصیت نامه بسیجی شهید محمدعلی خلیلی شمارو مطالعه کردم. مایل به تبادل لینک با شما هستم:
www.partchap.com
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی